دانلود کتاب عشق شیرین

دسته بندي : کتاب » زناشویی

ین کتاب آموزشی مخصوص افراد بالای ۱۸ سال بویژه زوج های جوان است

از عواقب خودارضایی با خبرید ؟ موثرترین راههای ترک ان را می دانید ؟

آقایان ! از زود انزالی رنج می برید ؟

خانم ها ! همسرتان قادر به ارضا شما نیست ؟

از سایز آلت خود ناراضی هستید ؟ نظر خانم ها را در این مورد می دانید ؟

میخواهید به همراه همسرتان ارگاسم طولانی و دلپذیر داشته باشید ؟

می خواهید لذت جنسی دو طرفه را تجربه کنید ؟

جواب همه افراد مثبت است اما به علت حجب و حیا در خانواده ها اموزش این مسائل مهم به خوبی صورت نمی گیرد و به علت عدم اگاهی و در برخی موارد اگاهی های غیر علمی و ناقص بسیاری افراد قادر به لذت بردن ازاین عواطف و احساسات خدادادی نیستند و برعکس عامل سرخوردگی و نگرانی و تشویش و اختلال در زندگی روزمره شان نیز می شود …

هم مجردها و هم متاهل ها نیاز اساسی به راهنمایی های جنسی مفید دارند …


بر اساس آمارهای تکان دهنده :

حدود ۷۵ درصد از زنان ایرانی از رابطه جنسی خود با همسر بطور کامل ارضا نمی شوند …

اکثر مردان از کوچک بودن آلت تناسلی خود ابراز نارضایتی می کنند …

حدود ۸۵ درصد از جوانان در سنین ۱۵ تا ۲۴ سال به خود ارضایی اعتیاد دارند و از عواقب ان بی اطلاعند …

اکثر دختران بدلیل عدم شناخت از نوع پرده بکارت خود ناخواسته باعث اسیب به دستگاه تناسلی خود یا حتی پرده می شوند …

۶۰ درصد طلاق ها در مسائل جنسی ریشه دارد …

زوجین به دلیل چارچوبهای فرهنگی – اجتماعی دلیل جنسی را بیان نمی کنند و بهانه های دیگر را پیش می کشند …


برای اولین بار منتشر شد :

آموزش ناگفته های روابط زناشویـی ( تصویری)

” موفق ترین کتاب آموزش مسائل جنسی سال از نظر خوانندگان ”

با بررسی های کامل و دقیقی که در مراکز علمی درمورد مسائل زناشویی و جنسی انجام گرفته و آمارهایی که از زوجین بدست امده مهمترین مسائل این حوزه مشخص و راهکارهای علمی برای رسیدن به یک زندگی شیرین و لذت بخش جمع اوری شده است. هم اکنون این مجموعه ارزشمند آموزش صحیح و کامل روابط جنسی در قالب کتاب عشق شیرین جامع و کامل به زبانی ساده و شیرین و برای اولین بار کاملا تصویری در اختیار شما قرار می گیرد …

ویژگی های منحصر به فرد کتاب عشق شیرین


۱ - این کتاب با توجه به یافته های علمی و آمار و اطلاعات بدست امده از زوجین نگاشته شده درنتیجه تجربیات ارزشمند هزاران نفر در اختیار شما قرار می گیرد .

۲ - آموزش ها در تمام فصل ها قدم به قدم بوده و تمامی نکات یک رابطه شیرین و لذتبخش از مقدمات، شروع،رسیدن به اوج لذت و اقدامات بعد از آن را در برمی گیرد.

۳ - برای اولین بار یک کتاب مسائل جنسی کاملا تصویری با تصاویر واضح در همه فصل ها ارائه شده است .

۴ - پیامهایی که از طرف خوانندگان کتاب عشق شیرین برای ما ارسال شده بیانگر تاثیر فوق العاده کتاب بر زندگی انها بوده است .

۵ - این کتاب نیازهای همه افراد چه مجرد و چه متاهل را مورد بررسی قرار داده و بهترین راه کارهای جنسی قبل از ازدواج و بعد از آنرا ارائه داده است .


کافیست گزیده ای از فصل های کتاب عشق شیرین را ببینید تا به ارزش آن پی ببرید …


فصل اول : اهمیت و نحوه معاشقه قبل از رابطه جنسی


اهمیت معاشقه (عشق بازی) با همسر قبل از رابطه جنسی برای داشتن یک رابطه مطلوب بسیار تاثیرگذار است تا آنجا که گاهی اوقات لذت بازی و معاشقه بیشتر از خود رابطه جنسی است . مسائل مهم در عشق بازی قبل از رابطه جنسی:

۱ – او را ببوسید . بوسه بسیار لذتبخش است و حتی گاھی اگر مرد آنرا خوب انجام دھد، میتواند زن را به ارگاسم برساند! به چشمان او نگاه کرده و به آرامی لبھایش را …


ادامه توضیحات و نکات معاشقه قبل از رابطه جنسی در کتاب عشق شیرین


فصل دوم : نکاتی برای آمیزش برای بار اول


اولین رابطه جنسی همیشه دردناک نیست اما برای برخی از زنان(و یا حتی مردان) امکان دارد که این ارتباط نامطلوب و دردناک شود. معمولا اولین رابطه ، دردی در حد معمول(متوسط) دارد که میتواند در برخی از موارد به علت شرایط پزشکی مانند مشکلات مجاری ادرار و یا کیستهای تخمدان شدید شود. این گونه دردها در اولین رابطه جنسی می تواند منشا هیجانی از قبیل استرس، اضطراب و …


ادامه نکاتی برای آمیزش برای بار اول در کتاب عشق شیرین


فصل سوم : بهترین روش های آمیزش جنسی (آموزش تصویری)


در این بخش به آموزش تصویری و نکته به نکته بهترین حالت های آمیزش جنسی می پردازیم تا زوجین بتوانند با آگاهی و تنوع در آمیزش خود لذت بیشتری ببرند . بهترین حالتهای آمیزش :

۱ – متداولترین نوع انجام عمل جنسی که حدود ۸۰٪ نزدیکیها به این روش انجام میشود. میزان لذت جنسی در این وضعیت ۷۰ به ۳۰ به نفع مرد می باشد. همان طور که در تصویر زیر میبینید زن به پشت میخوابد و ران هایش را از هم باز و زانوهایش را کمی خم میکند و مرد …


آموزش کامل بیش از ۳۰ روش به همراه تصاویر در کتاب عشق شیرین


فصل چهارم: پیدا کردن نقطه جی در خانمها و نقش آن در ارگاسم

اکثر خانم ها بر این باورند که برای رسیدن به ارگاسم شناخت نقطه جی چه برای خود و چه برای همسرشان ضروری است . این محل تحریک پذیرترین نقطه جنسی در بدن زنان است به طوری که با فشاری کافی در محل دقیق زن به ارگاسم میرسد . تحریک این مرکز به ارگاسم (اوج لذت جنسی) در اکثر زنان منجر میشود طوری که در بعضی زنان مایعی از آن ترشح میشود .

برای یافتن این نقطه : در عکس های زیر می بینید اگر زن روی کمر دراز بکشد و …

آموزش تصویری پیدار کردن نقطه جی در کتاب عشق شیرین


فصل پنجم: پیدا کردن کلیتوریس (آموزش تصویری)

کلیتوریس (چوچوله) در زنان در واقع مهم ترین بخش از اندام جنسی زنان می باشد بدون توجه کافی به کلیتوریس زن هیچ لذتی از سکس نمیبرد. کلیتوریس درزنان مهمترین جز تحریک شدن در زنان است و یک زن بیشترین لذت را از تحریک این عضو می برد. سر کلیتوریسشدیداً حساس است زیرا کلیتوریس مملو است از رشته های عصبی است .

اگر نتوانسته اید تا کنون آن را بیابید در عکس های زیر میتوانید مکان کلیتوریس را ببینید ….

ادامه توضیحات به همراه تصاویر در کتاب عشق شیرین


فصل ششم: راه های جلوگیری از زود انزالی



بسیاری از مردان در پی آن هستند تا رسیدن به ارگاسم یا ارضای جنسی خود را طولانی تر کنند و انرا به تاخیر بیندازند تا به این وسیله هم خود و هم شریک جنسیشان لذت بیشتری ببرند .

انزالی که بر خلاف میل شخص و بدون کنترل او انجام میگرد را انزال زودرس گویند که بر طبق آن فرد از زمان انزال و کیفیت رابطه ناراضی است و این نارضایتی میتواند یک طرفه یا دو طرفه باشدزود انزالی در اصل مشکل یا بیماری محسوب نمیشود و میتوان گفت که این وسواس فکری افراد و اضطراب آنها از داشتن یک رابطه با کیفیت است که منجر بروز این امر میشود . در به تاخیر انداختن ارگاسم ممکن است خود فرد نقش موثر داشته باشد یا شریک جنسی به وی کمک کند. ما به کمک این روشها به شما اموزش می دهیم مدت زمان لذت رابطه جنسی خود را چطور افزایش دهید تا..

آموزش ۷ روش بسیار موثر و کاربردی در کتاب عشق شیرین


فصل هفتم: همه چیز درباره پرده بکارت ومعرفی انواع آن


(آموزش تصویری)

پرده بکارت غشایی ا ست که تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می پوشاند. یونانیان باستان از این لغت برای انواع پرده ها از جمله پرده ای که قلب را احاطه می کند (پریکارد)، استفاده می کردند، اما با گذشت زمان، کاربرد آن به پرده بکارت محدود شد. بسیاری تصور می کنند که پرده بکارت، داخل واژن قرار دارد. در صورتیکه اینطور نیست. پرده بکارت بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه واژن قرار دارد . انواع رایج پرده بکارت عبارتند از :

حلقوی : در این نوع، پرده به صورت حلقه ای دور ورودی واژن را می پوشاند در تصویر زیر می بینید که …

توضیحات با جزئیات کامل در کتاب عشق شیرین


فصل هشتم: آموزش ماساژ جنسی و تاثیرات فوق العاده آن


از بهترین کارهای پیش نوازشی برای آماده شدن برای رابطه جنسی و تحریک پذیری ماساژ جنسی است. این ماساژ به هردوی شما کمک میکند تا از استرس و خستگی کار روزانه خلاص شوید و از یکدیگر لذت ببرید .روش های انجام ماساژ جنسی :

۱ – با استفاده از کف هردو دست بدن طرف مقابل را دایره وار ماساژ دهید. این دایره را از مرکز به خارج بکشید و روی قسمتهای استخوانی بدن زیاد فشار ندهید.میتوانید ماساژ را با نوک انگشتان یا کف دست انجام دهید. همیشه بدن او را به آهستگی ماساژ دهید .

۲ – همسر شما به شکم دراز میکشد و شما …

آموزش کامل اصول و روشها و نکات ماساژ جنسی در کتاب عشق شیرین


فصل نهم : روش های موثر و عملی ترک خود ارضایی


بر اساس مطالعات انجام شده ۹۰ درصد از مردان و ۸۲ درصد زنان خود ارضایی را تجربه کرده اند و بسیاری نیز به آن وابسته می شوند .

انجام عمل خودارضایی هم در ادیان دینی (مخصوصاً اسلام) نهی شده است و هم بر اساس نظر بسیاری از پزشکان انجام خودارضایی صدمات جسمی و روحی به انسان میزند، پس ترک خودارضایی واجب است در جامعه ما، بین بلوغ جنسی در دختران و پسران تا سن ازدواج در بسیاری از موارد شاید تا ۱۰ سال فاصله باشد . بنابراین خودارضایی به مدت زیاد اثرات مخرب و ویران کننده ای بر جسم و روح فرد می گذارد .

آموزش موثرترین راههای ترک خودارضایی به صورت عملی در کتاب عشق شیرین


فصل دهم : روش های پیشگیری از بارداری در ایران + روش اورژانسی


در ۹۰ درصد زوجهای باروری که از هیچ روش ضدبارداری استفاده نکنند ظرف یکسال ، باروری اتفاق می افتد. بنابراین تمام خانمهای جوانی که نمی خواهند باردار شوند باید بدون در نظر گرفتن سنشان ، با شروع فعالیت جنسی ، از یک روش جلوگیری استفاده کنند .

اولین و مهمترین روش جلوگیری از بارداری بعد از انجام نزدیکی مشکوک یا نزدیکی بدون روش ها و وسایل جلوگیری، استفاده از قرص های اچ دی (HD) و ال دی (LD) است. در این روش، بعد از نزدیکی تا ۷۲ ساعت بعد از آن باید دو عدد قرص اچ دی (یا چهار عدد قرص ال دی) با مقدار مناسبی آب میل شود و ۱۲ ساعت پس از اولین قرصها، دوباره …

ادامه توضیحات در کتاب عشق شیرین


فصل یازدهم: سکس دهانی (oral sex)


یکی از لذت بخش ترین کارها در رابطه جنسی سکس دهانی برای مرد و برای زن است.

هیچ چیز برای زن شگفت انگیزتر از خوردن اندام جنسی او نیست. این عمل موجب میشود تا او احساس عشق وسکس داشته و به ارگاسم برسد. بسیاری از خانم ها حتی آنرا به نزدیکی با مرد هم ترجیح میدهند. اگر شما فقط کمی در این باره اشتیاق نشان دهید آنگاه درنظر اویک عاشق افسانه ای بنظر خواهید آمد.

در این فصل موارد زیر را نکته به نکته توضیح می دهیم:

روش های انجام سکس دهانی با زن – روش های انجام سکس دهانی با مرد

پوزیشن های انجام سکس دهانی – نحوه انجام سکس دهانی ویژه مرد و زن

روش لیسیدن آلت زن – روش لیسیدن آلت مرد

توضیحات کامل و قدم به قدم موارد بالا در کتاب عشق شیرین


فصل دوازدهم : استفاده از کاندوم زنانه و مردانه (آموزش تصویری)


کاندوم زنانه کاملا داخل مهبل را می پوشاند و از بارداری ناخواسته و انواع بیماری های منتقله ار راه جنسی مانند ایدز پیشگیری می نماید. در صورت استفاده صحیح و مستمر، اثر بخشی کاندوم زنانه به میزان ۹۵ -۹۸% می باشد.

برای استفاده از کاندوم زنانه :

۱ – باید روکش آن را با احتیاط از محل علامت گذاری شده ببرید. تذکر : از قیچی و چاقو برای باز کردن استفاده نکنید.


۲ – برای قرار دادن کاندوم ، آن را به صورتی که در تصویر نشان داده ….

ادامه آموزش و تصاویر در کتاب عشق شیرین


فصل سیزدهم : آموزش سکس از عقب (بدون درد)


بعضی از آقایان علاقه خاص به سکس از عقب با همسرشان دارند که یا انجام میدهند ویا به علت علاقه زیاد به زوج خود منصرف میشوند حال سوال اینست چگونه میتوان با زوج خود از عقب سکس داشت بدون اینکه زوج احساس درد کند…..؟ از آنجایی که عصبهای قسمت باسن و حاشیه آن از مجموع عصبهای حساس و قوی هستند بنابراین با رعایت نکات زیر رابطه ای لذت بخش خواهید داشت :

۱ – برای انجام رابطه جنسی مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود ابتدا ناحیه مقعد را آراک آرام تحریک کنید. تحریک این ناحیه از بدن برای خیلی از خانم ها بسیار لذت بخش است . توجه داشته باشید که …

ادامه نکات و آموزش سکس از عقب در کتاب عشق شیرین


فصل چهاردهم : آلت بزرگ برای زن بهتر است یا آلت کوچک ؟


از لحاظ جسمی بیش از نود درصد گیرنده های تحریکی الت تناسلی زن در ۴ سانتیمتر ابتدایی واژن زن قرار دارد و اگر الت تناسلی مرد بتواند این حد را تحریک کند به راحتی زن تحریک شده وبه ارگاسم می رسد. پاسخ به این سوال که آلت بزرگ برای زن بهتر است یا کوچک ان است که همه چیز بستگی به …. ادامه توضیحات در کتاب عشق شیرین


در ابتدا این کتاب به قیمت ۳۵۰۰۰تومان ارائه میشد …


اما به دلیل اهمیت مسئله جنسی و نقش تاثیرگذار آن درزندگی فردی واجتماعی، قصد سایت این بوده که همه افراد با هر توان مالی بتوانند آنرا تهیه کنند و با استفاده ازمطالب آن زندگی شیرین و لذت بخشی را تجربه کنند .

به همین علت :


قیمت باورنکردنی کل کتاب در این سایت

فقط 10000 تومان


” کتاب عشق شیرین (نسخه اصلی شامل تمام فصل ها) فقط در این سایت عرضه می شود “


دسته بندی: کتاب » زناشویی

تعداد مشاهده: 8194 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 102

حجم فایل:1,435 کیلوبایت

 قیمت: 51,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    این کتاب با محتوای زناشویی است