قانون مدنی در نظم حقوقی کنونی برای اندروید

دسته بندي : نرم افزار و بازی » اندروید
كتاب حاضر در سه جلد تقسيم شده است :

Dawnload دانلود مستقیم

با پرداخت هزینه اندک قسمت های قفل برنامه فعال میشود


جلد اول: اموال

                                                       لینک دانلود رایگان    
 «‏قانون مدنی در نظم حقوقی کنونی» در مایکت:
https://myket.ir/app/com.namabook.katoz/
جلد دوم : اشخاص

جلد سوم : ادله اثبات دعوا

????در مقدمه بیان شده ،حكمت تدوین مجموعه قوانين، گردآوری قواعدی است که طبع و هدف مشترك دارند و ارتباط آن ها به گونه ی اندام های یک پيكر است. اين مجموعه ها به طور معمول، موارد اجرای مصاديق چند اصل مهم و بنيادی هستند. هر قاعده، سايه بر سر ديگری دارد و روح اين تركيب و ارتباط، راهنمایی تفسير هر يك از قواعد جزئی است.

????دشواری در اين است كه دست يافتن به روح مشترك هر نظام، مستلزم احاطه بر تمام قواعدی است كه در ايجاد اين مفهوم انتزاعی دخالت دارد.

????مجموعه كهنی را كه امروز قانون مدنی می نامیم تنها محدود به ١٣٣۵ ماده اصلی نیست، شاخه های بسياری از آن خشكيده و از نظام حقوقی کنونی خارج شده و پيوندهای گوناگون و تازہ به جای آن ها نشسته است.

????در ادامه، استاد ارجمند اشاره بر چند ویژگی مهم اثر حاضر داشتند:

۱-در مجموعه حاضر سعی شدہ است تا با تطبيق نسخ قبلی قانون مدنی و مقابله با اسناد رسمی قانون گذاری، متن صحيحی از قانون ارائه شود.

٢-برای هر ماده، عنوان جدا تعيين شده است تا به حكم مورد نياز و زمينه فهرست الفبایی از واژہ های اعلام، دسترسی سادہ تر باشد

۳-در شرح مواد قانون مدنی،  به مواد ديگر قانون مدنی یا سایر قوانینی كه به گونه ای در تعیین مفهوم و قلمرو ماده مورد نظر اثر دارد اشاره شده است.

۴-یکی از اهداف اصلی مجموعه هايی از این دست مثل مجموعه حاضر، اين است كه نمايانگر حقوق واقعی و زنده اجتماع باشد و نموداری از آن چه در جهان واقعیت ها می گذرد و در عمل به كار می آید باشد كه رويه قضايی حاوی بخش مهمی از اين جهان واقعی است، عدالتی است كه دادرسان در چارچوب قوانين به آن رسيده اند و به احتمال زياد است، دادخواهان آينده نيز با آن روبرو می شوند
 

با توجه به اين كه راجع به رويه قضايی و آراء محاكم، در اين زمينه، هنوز مجموعه منسجم و واحدی تهيه نشده است، در اين مجموعه سعی شده با اشاره به رويه قضايی، تا حدی این خلاء پر شود.

منابع :قانون مدنی در نظم حقوقی کنونی دکتر کاتوزیان

قابلیت نصب تا اندروید 9

امکان جستجو در تمامی قوانین یا یک دسته خاص

‏• محیط کاربری زیبا با امکان شخصی سازی فراوان

‏• امکان نشانه دار کردن قوانین مورد علاقه

‏به طور کلی کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است. بعد از باز کردن آن لیستی از دسته بندی های مختلف در پیش روی شما قرار می گیرد.
دسته بندی: نرم افزار و بازی » اندروید

تعداد مشاهده: 9362 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

تعداد صفحات: 10000

حجم فایل:3,958 کیلوبایت

 قیمت: رایگان
برای دانلود رایگان فایل روی لینک دانلود کلیک کنید.   دریافت فایل