عادتهای اتمی، راهی ساده و اثبات شده برای ایجاد عادتهای خوب و از بین بردن عادتهای بد (زبان: انگلیسی )

دسته بندي : کتاب » آموزشی
نام کتاب : Atomic Habits: An Easy & Proven Way to Build Good Habits & Break Bad Ones

نام کتاب به فارسی: عادتهای اتمی، راهی ساده و اثبات شده برای ایجاد عادتهای خوب و از بین بردن عادتهای بد

موضوع کتاب: بهبود فردی

زبان: انگلیسی

 فرمت : pdf

 تعداد صفحات: 309 صفحه

 نویسنده: James Clear

 قیمت در آمازون: 14.99 دلار

 رتبه از نظر مشتری: بیش از 54 هزار بازخورد مشتری و اخذ رتبه 4.8 امتیاز از 5 امتیاز ( 85% از خوانندگان امتیاز 5 را داده اند.)

 رتبه در آمازون: چهارمین کتاب پر فروش آمازون ( تا زمان بارگذاری این فایل )

 آدرس کتاب در سایت آمازون:  https://www.amazon.com/dp/B07D23CFGR/ref=chrt_bk_sd_nf_4_ci_lp

 خلاصه کتاب:

عادتهای اتمیک، تغییرات کوچک، نتایج قابل توجه

صرف نظر از اهداف شما ، عادت های اتمی، یک چارچوب اثبات شده برای بهبود روزانه ارائه می دهند. جیمز کلیر ، یکی از برجسته ترین متخصصان جهان در زمینه ایجاد عادت ، استراتژی های عملی را گوشزد می کند که به شما نحوه ایجاد عادات خوب و ترک عادت های بد و تسلط بر رفتارهای کوچک که منجر به نتایج قابل توجه می شود را آموزش می دهد.

اگر در تغییر عادات خود مشکل دارید ، مشکل از شما نیست. مشکل از سیستم شماست. عادت های بد بارها و بارها تکرار می شوند نه به این دلیل که شما نمی خواهید تغییر دهید ، بلکه به این دلیل است که سیستم شما برای تغییر اشتباه است. شما به سطح اهداف خود نمی رسید بلکه شما در سطح سیستم های خود قرار می گیرید. در اینجا ، یک سیستم اثبات شده دریافت خواهید کرد که می تواند شما را به رشد برساند.

کلیر، به دلیل توانایی او در تقلیل موضوعات پیچیده در رفتارهای ساده ای که به راحتی می توانند در زندگی و کار روزانه مورد استفاده قرار گیرند ، شناخته شده است. در اینجا ، او از اثبات شده ترین ایده های زیست شناسی ، روانشناسی و عصب شناسی استفاده می کند تا راهنمای قابل فهم برای اجتناب ناپذیر بودن عادات خوب و غیرممکن بودن عادات بد را ایجاد کند. در این راه ، خوانندگان با داستانهای واقعی مدال آوران طلای المپیک ، هنرمندان برنده جایزه ، رهبران کسب و کار ، پزشکان نجات دهنده و کمدین های ستاره ای که از علم عادات کوچک برای تسلط بر هنر و صنعت خود استفاده می کنند ، الهام گرفته است.

یاد بگیرید چگونه:

  • برای عادات جدید وقت بگذارید (حتی وقتی زندگی خسته کننده شده است).

  • بی انگیزه گی و بی و اراده گی را ترک کنید.

  • محیط خود را برای موفقیت آماده کنید.

  • هنگامی که از مسیر خارج می شوید به مسیر خود بازگردید.

 

عادت های اتمی شکل تفکر شما در مورد پیشرفت و موفقیت را تغییر می دهد و ابزارها و استراتژی های لازم را برای تغییر عادات خود در اختیار شما قرار می دهد. خواه تیمی هستید که به دنبال قهرمانی هستید، یا سازمانی که به دنبال باز تعریف یک صنعت است یا فردی هستید که مایل به ترک سیگار ، کاهش وزن ، کاهش استرس یا دستیابی به هر هدف دیگری ات.

درباره نویسنده: جیمز کلیر نویسنده و سخنران متمرکز بر عادات ، تصمیم گیری و بهبود مستمر است. آثار وی در نیویورک تایمز ، کارآفرین ، تایم و در CBS This Morning منتشر شده است. وب سایت وی ماهانه میلیون ها بازدیدکننده دارد و صدها هزار نفر در خبرنامه رایانامه رایج وی در jamesclear.com مشترک می شوند.

او یک سخنران معمولی در شرکت های Fortune 500 است و تیم های NFL ، NBA و MLB از کارهای او استفاده می کنند. Clear از طریق دوره آنلاین خود ، The Habits Academy ، بیش از 10،000 رهبر ، مدیر ، مربی و معلم را آموزش داده است. آکادمی عادات بهترین بستر آموزشی برای افراد و سازمانهایی است که علاقه مند به ایجاد عادات بهتر در زندگی و کار هستند. می توانید در habitacademy.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دسته بندی: کتاب » آموزشی

تعداد مشاهده: 4051 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 309

حجم فایل:4,141 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل pdf کتاب الکترونیکی Atomic Habits که به زبان انگلیسی است.