پروژه کریر carrier تهویه مطبوع مجتمع مسکونی ۳طبقه

دسته بندي : مباحث رشته ها » مکانیک

دانلود پروژه کریر carrier تهویه مطبوع مجتمع مسکونی ۳طبقه شامل: فایلهای نرم افزار کریر +۳۶ ص توضیحات فرمت Word + نقشه ها

چكيده
اين پروژه يك ساختمان 3 طبقه و 8 واحدي مي باشد است كه با مشخصات جغرافيايي تهران با نرم افزار كرير انجام شده است

مقدمه
ذخیره سازی انرژی یکی از مباحث مهم جهان و کشورمان ایران است که در جهت هرچه بهتر استفاده کردن از این انرژی ها (الکتریکی و فسیلی) راه کارها و روشهای گوناگونی وجود دارد. مصرف بالای انرژی در ساختمان‎های خانگی و تجاری یکی از عمده‎ترین مشکلات کشورهای در حال توسعه محسوب می شود که دارای اثرات اقتصادی و زیست محیطی زیادی می‎باشد بطوری که بخش ساختمان حدود 40 درصد کل انرژی تولید شده در کشور را به خود اختصاص داده و طبق آمارهای موجود سالانه حدود 200،000 واحد مسکونی جدید در سطح کشور به این ساختمان ها افزوده می شود. در این بخش یکی از روشهای مهم صرفه جویی انرژی با توجه به مطالعات و تجارب بدست آمده کنترل و محاسبات دقیق بارهای حرارتی و برودتی در ساختمانها است ، متاسفانه بنابه دلایل گوناگون که اعم آن نبود نرم افزاری در زمینه محاسبات بارها که با استانداردها و سیاستها و شرایط اقلیمی ایران نیز مطابقت داشته باشد است. همین امر باعث شده که بیشترین اتلاف انرژی در بخش ساختمانهای جدید بوجود آید.
امروزه با توجه به رشد و توسعه هرچه بیشتر صنایع مختلف، تاسیس مراکز بزرگ صنعتی، تجاری، مسکونی و عمومی، با ساختمانهای مدرن مجهز امری انکار ناپذیر می نماید.
نصب تاسیسات تهویه مطبوع و تامین آسایش افرادی که در این مکان ها به کار و فعالیت مشغولند ضروری می باشد.
برنامه کریر وسیله ای برای محاسبه بارهای ساختمان می باشد که در زیر، توسط این نرم افزار بارهای حرارتی ساختمان اداري - تجاري محاسبه شده است.

دسته بندی: مباحث رشته ها » مکانیک

تعداد مشاهده: 2650 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: bak

تعداد صفحات: 36

حجم فایل:3,577 کیلوبایت

 قیمت: 63,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل